SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół

W listopadzie 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2018 roku wyniosła 118 289 egz. W porównaniu do listopada 2017 roku była ona niższa o 7,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce utrzymał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 26,20 proc. do 70 868 egz.

Trzeci był dwutygodnik „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek wynoszący 11,37 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 70 789 egz.

W listopadzie 2018 roku w porównaniu do października 2018 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” (Grupa Burda) - było to 151,92 proc.

Największy spadek, wynoszący 13,73 proc., odnotowało tutaj „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl