SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people, ostro w dół „Gala”

W lutym 2017 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people została „Viva!”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) w lutym 2017 roku wyniosła 158 800 egz., która świętowała swoje 20. urodziny. W porównaniu do lutego 2016 roku była ona niższa o 3,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca trzeciego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce spadł dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 32,57 proc. i średni wynik na poziomie 154 657 egz.

Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca drugiego. Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,58 proc. do 137 987 egz.

Z czwartej na piątą lokatę spadła „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 41 370 egz., która zanotowała największą stratę w zestawieniu wynoszącą 61,07 proc.

W lutym 2017 roku w porównaniu do stycznia 2017 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł dwutygodnik „Viva!” - było to 108,01 proc. Z kolei największy spadek, wynoszący 7,09 proc., odnotowało „Show”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people, ostro w dół „Gala”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
W w/w periodykach oprócz reklam i może jednego artykułu nie ma nic co mogło by zainteresować pospolitego człowieka więc nie dziwi spadek. Lepiej nie będzie.
odpowiedź
User
karolina
Gala idzie wdół bo wrzuca Rusin na okładki
odpowiedź
User
M.O.
Gala wcale mi sie teraz nie podoba. Jest za duzo reklam. Bardzo lubialem Gale w latach 2004-2006. Piekne byly zdjecia i duzo do czytania. Cos sie to pismo pogubilo.
odpowiedź