'Sprawdzaj co pijesz' w kampanii Minerado (wideo)
Pod hasłem "Sprawdzaj co pijesz" ruszyła telewizyjna kampaniareklamowa napoju Minerado. Akcja podkreśla, że nie zawiera on - wprzeciwieństwie do Caprio - substancji słodzących.
Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania reklamowa napojuMinerado zestawia tę markę z Caprio, pokazującróżnice między produktami na przykładzie zawartego na ichopakowaniach napisu "Bez dodatku cukru". W przypadku Caprio wiążesię on z obecnością sztucznych słodzików, natomiast w przypadkuMinerado wyklucza te substancje, będąc w pełni zgodnym zrzeczywistością. Przekaz pod hasłem "Sprawdzaj co pijesz" wspierarelauch marki Minerado, zachęcając jednocześnie do uważnegoczytania etykiet na napojach.
W ramach akcji 15-sekundowy spot jest emitowany w TVP1,Polsacie, TVN, TVP2, TVP3, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych zpakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaRed8 Communications Group, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: 'Sprawdzaj co pijesz' w kampanii Minerado (wideo)