„Sprawdź, czy nie szukasz” w reklamach Pracuj.pl (wideo)
Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl planuje jesienną kampanię reklamową. Za planowanie i zakup mediów do działań przygotowanych przez agencje Brain i Scholz&Friends Warszawa odpowiada K2 Media.
Osią kampanii jest spot telewizyjny „Sprawdź, czy nie szukasz” namawiający do bycia na bieżąco z propozycjami od pracodawców. Ponadto kampania Pracuj.pl uzupełniona zostanie o działania w social mediach, a także odsłonę outdoorową opartą o hasła dopasowane do miejsc, w których zawisną billboardy. Przeprowadzone zostaną także działania eventowe: w pięciu miastach w Polsce (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Katowice).
Pracuj.pl będzie realizował kampanię także na swoich profilach na YouTube i Facebooku.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” agencja Brain.
Dom mediowy K2 Media zaplanował i kupuje media na potrzeby jesiennej kampanii. Poprzednia akcja reklamowa Pracuj.pl realizowana była przez dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: „Sprawdź, czy nie szukasz” w reklamach Pracuj.pl (wideo)