Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler
Drugą serię „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler śledzi w TVN średnio 1,87 mln widzów. Największym zainteresowaniem cieszył się jak dotąd trzeci odcinek produkcji, który został wyemitowany tuż po opisywanej przez media potyczce restauratorki z Jesz Burgerem.
Chodzi o wizytę Magdy Gessler w lubelskim Jesz Burgerze, którą widzowie mogli zobaczyć w drugim odcinku "Kuchennych Rewolucji” w TVN. Zorganizowana przez Gessler metamorfoza nie powiodła się i restauratorka wystawiła lokalowi w swoim programie skrajnie negatywną recenzję. Sprawę opisywały media, a Jesz Burger został skontrolowany przez sanepid.
Średni udział w rynku programu po trzech odcinkach wyniósł 20,36 proc. w grupie 4+ oraz 25,44 proc. w grupie 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl ostatni, rekordowy jak dotąd, odcinek miał odpowiednio 23,35 i 30,3 proc. udziału w rynku (4+ i 16-49).
Średnia widownia pierwszych trzech odcinków premierowej serii formatu, emitowanej wiosną br., wyniosła 2,56 mln osób, ale udziały były zbliżone do obecnych - wyniosły odpowiednio 20,68 proc. i 24,59 proc. (więcej na ten temat).
DATA | AMR | SHR % | SHR% (16-49) |
04-09-2010 | 1712249 | 18,65% | 21,66% |
11-09-2010 | 1613978 | 18,80% | 23,73% |
18-09-2010 | 2276974 | 23,35% | 30,30% |
średnio | 1867846 | 20,36% | 25,44% |
Średnio 2009 | 1642423 | 17,78% | 20,72% |
TVN w trakcie „Kuchennych rewolucji” zajmuję drugą pozycję na rynku. Liderem była TVP1 z 24,11 proc. udziału. Kolejne miejsca przypadły Polsatowi i TVP2. Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia program Gessler był w minionych tygodniach numerem jeden.
stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVP1 | 2213349 | 24,11% | 19,61% |
TVN | 1867846 | 20,36% | 25,44% |
POLSAT | 1081540 | 11,78% | 12,73% |
TVP2 | 1053398 | 11,48% | 7,69% |
Program cieszy się popularnością przede wszystkim wśród kobiet, mieszkańców małych oraz największych miast między 25 a 39 rokiem życia.
Kuchenne Rewolucje | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 33,75% | 70 |
Kobiety | 66,25% | 128 | |
Wiek | 4-9 | 1,72% | 29 |
10-15 | 4,17% | 59 | |
16 - 19 | 2,91% | 50 | |
20 - 24 | 3,52% | 43 | |
25 - 29 | 11,94% | 134 | |
30 - 34 | 10,79% | 132 | |
35 - 39 | 7,99% | 113 | |
40 - 44 | 5,37% | 83 | |
45 - 49 | 8,30% | 117 | |
50 - 54 | 11,99% | 145 | |
55 - 59 | 9,50% | 125 | |
60+ | 21,79% | 112 | |
Wlk. miasta | Wieś | 24,99% | 64 |
< 50 tys. | 28,23% | 117 | |
50-100 tys. | 13,19% | 154 | |
100-200 tys. | 8,47% | 106 | |
> 200 tys. | 25,12% | 123 | |
Zawód | Top management | 9,13% | 118 |
Pracownicy średniego szczebla | 22,22% | 153 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,75% | 88 | |
Emeryci | 30,17% | 121 | |
Inni | 20,74% | 64 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 46,97% | 102 |
Średnie | 30,70% | 104 | |
Wyższe | 16,44% | 144 | |
Inne | 5,89% | 45 |
W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: Sprawa „Jesz Burgera” pomogła programowi Magdy Gessler