Spotify reklamuje w polskich miastach ofertę dla studentów
W Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu stanęły reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.
Plakaty zawisły przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie, na ulicy Grunwaldzkiej w Gdańsku i na Dominikańskiej we Wrocławiu.
Tekst na grafice sprawia wrażenie, jakby został zapisany z błędem. Jednak to celowe działanie, podkreślające, czego można pozbyć się dzięki prezentowanej ofercie - braku przerw w muzyce.
Reklamy prezentują ofertę skierowaną do studentów - w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać 3-miesięczny dostęp do Spotify Premium.
- Cała kreacja została zbudowana wokół elementów kolażu w 3D, które pokazują stany umysłu, niekoniecznie bezpośrednio, raczej figuratywnie. To magia w sztuce! Ilustracje zostały zaprojektowane z wykorzystaniem wysokiej jakości zdjęć i skrawków, ale wszystko powstało w technice cyfrowej. W projektowaniu dążę do dwóch rzeczy: nieograniczonej wyobraźni i prostoty - dobry design powstaje z połączenia właśnie tych dwóch cech. Kampania zyskuje na atrakcyjności dzięki mojemu stylowi w 3D. Zawsze staram się, by kreacje były wielowymiarowe, były pełne kształtów. To jest prawdziwa kreacja - komentuje Beata Śliwińska Barrakuz, autorka plakatów.
Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Kampanię w digitalu i OOH zaplanował dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Spotify reklamuje w polskich miastach ofertę dla studentów