Sponsorzy Ekstraklasy na strojach piłkarzy w telewizji zarobili 23mln zł
Dzięki eksponowaniu strojów piłkarzy podczas transmisji meczówEkstraklasy w ubiegłym sezonie sponsorzy zyskali 23 mln zł - wynikaz badania Pentagon Research. Największy ekwiwalent reklamowyosiągnęła telewizja "n".
Od lipca ubiegłego roku do czerwca bieżącego roku dynamiczneekspozycje strojów piłkarzy podczas transmisji meczów Ekstraklasyzapewniły reklamującym się w ten sposób firmom promocję o wartościprawie 23 mln zł - pokazuje badanie przeprowadzone przez PentagonResearch.
Zdecydowanie najwięcej zyskały dzięki temu telewizja "n",reklamująca się na strojach Legii Warszawa, oraz Warka, sponsorLecha Poznań,a od lutego bieżącego roku również całych rozgrywek. Opołowę mniej na promocji zaoszczędziły natomiast Puma i Adidas,firmy produkujące stroje dla wielu drużyn, oraz Tele-Fonika,sponsor Wisły Kraków.
Dołącz do dyskusji: Sponsorzy Ekstraklasy na strojach piłkarzy w telewizji zarobili 23mln zł