SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spójrz sobie w oczy

Kampania Optimedia dla nowego nowego sztyftu pod oczy firmy Vichy Laboratoires.

Na ulicach największych miast Polski pojawiły się plakaty reklamujące nowy produkt Vichy Laboratories - sztyft pod oczy z gamy Oligo 25. Jest to element kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia. Działania reklamowe obejmują outdoor, prasę, internet i radio. W dwóch ostatnich przypadkach będą wsparte konkursami. Adresatkami kampanii są kobiety w wieku od 20 do 30 lat, które borykają się z problemem widocznie zmęczonych oczu.

Sztyft pod oczy z gamy Oligo 25 firmy Vichy Laboratoires rozjaśnia cienie i usuwa opuchliznę pod oczami. Zawarte w nim substancje aktywizują krążenie i stymulują drenaż toksyn nagromadzonych w okolicy oczu.

Plakaty reklamowe pojawiły się 1 września na nośnikach typu frontlight o rozmiarach 6x3 metry w ośmiu polskich miastach. Przez pierwsze dwa tygodnie prezentowany będzie tzw. teaser, czyli naświetlenie problemu, a przez kolejne dwa - jego rozwiązanie, czyli prezentacja produktu.

Kampanię outdoorową wspierają ogłoszenia umieszczane w prasie - magazynach kobiecych i tytułach opiniotwórczych - od 25 sierpnia br. Część z nich będzie informować o promocjach dotyczących produktu, a część dodatkowo o dwóch kremach do twarzy. Do reklam będzie dołączonych w sumie 650 tysięcy bezpłatnych próbek. Kampania reklamowa prowadzona będzie również w Internecie (w formie konkursu, a także mailingu do posiadaczek kont poczty elektronicznej na jednym z portali internetowych) oraz w radiu, gdzie w programie Gadu-Gadu pojawi się przygotowany wspólnie z Radiostacją konkurs "Świeże oko".

Dołącz do dyskusji: Spójrz sobie w oczy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl