Spin dla Colgate
We wrześniu rusza kolejna edycja programu edukacyjnego Colgate i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego pod hasłem Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej
Agencja Spin Communications, jak co roku, przygotowała kampanię PR, wspierającą i nagłaśniającą założenia programu.
Program Totalnej Ochrony Jamy Ustnej realizowany jest już po raz szósty. Podobnie jak w latach poprzednich jego celem jest propagowanie szeroko rozumianej profilaktyki stomatologicznej. W ramach programu, przez cały wrzesień, w 3770 gabinetach stomatologicznych w 1075 miejscowości w Polsce organizowane są bezpłatne przeglądy stomatologiczne.
Dodatkowo pacjenci mogą również bezpłatnie przebadać zęby za pomocą kamery wewnątrzustnej w Klinice Zdrowia Jamy Ustnej Colgate. Badanie można przeprowadzić w centrach handlowych w wybranych miastach Polski. Na ciekłokrystalicznym ekranie badany będzie miał możliwość obejrzenia wnętrza jamy ustnej. Na koniec pacjent otrzymuje certyfikat z wynikami badania oraz specjalną tabletkę barwiącą, która pomoże ustalić miejsca, wymagające dokładniejszego czyszczenia.
Spin Communications już po raz trzeci zaangażowany jest w przygotowanie kampanii edukacyjnej Colgate. Agencja istnieje na rynku od 1996 rok. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr. Oetker, GMAC Bank, Janssen Cilag, PKN Orlen, Provident Polska, Telekomunikacja Polska, Whirlpool Polska.
Dołącz do dyskusji: Spin dla Colgate