„Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię marketingową, obejmującą reklamy pod hasłem „Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” oraz oferty promocyjne.
Reklamy wizerunkowe z kampanii pokazują chłopca, który z pomocą smartfona bawi się z mieszkającymi osobno rodzicami. Stara się też, żeby przy okazji świąt zaczęli ze sobą rozmawiać.
Bożonarodzeniowe oferty promocyjne są skierowane do różnych grup użytkowników T-Mobile Polska. W przypadku taryf Bez Limitu Samsung Galaxy S8 jest dostępny za złotówkę na start w abonamencie w wysokości 130 zł, a Samsung Galaxy A7 - też za złotówkę. Klientom, dla których ważny jest nielimitowany internet, sieć proponuje Internet Domowy (w jednej z dwóch opcji cenowych do wyboru) z routerem LTE Huawei B529 i ofertę Bez Limitu ze smartfonem Huawei Mate 20 lite (za złotówkę w ofercie za 80 zł miesięcznie dla osób przenoszących numer z innej sieci).
W ofercie Mix smartfon Samsung J4+ będzie dostępny za złotówkę przy umowie na 36 doładowań po 40 zł. Natomiast od 20 listopada użytkownik oferty na kartę, który wykupi pakiet z nielimitowanymi usługami i Supernetem Video (w cenie 30 zł za 30 dni) będzie mógł odebrać projektor do smartfona.
Akcja reklamowa startuje 9 listopada, obejmuje telewizję, radio, internet (m.in. media społecznościowe), outdoor oraz nośniki digital signage oraz POS w sklepach.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile Polska wspólnie z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działania reklamowe w internecie wspierają agencje VML i LiquidThread. Za kampanię w mediach społecznościowych odpowiada VML, a materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
Dołącz do dyskusji: „Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)