Spark Foundry przejmuje obsługę mediową Getin Noble Banku od OMD
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Poprzednio odpowiadał za to dom mediowy OMD.
Spark Foundry wygrała przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup wszystkich mediów. Getin Bank przedłużył również współpracę z agencją marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Groupe), która trwa od 2014 roku i obejmuje działania w zakresie performance marketingu.
- Jednym z celów zrealizowanego przetargu było połączenie planowania i zakupu wszystkich mediów oraz działań z zakresu marketingu efektywnościowego w ramach współpracy z jednym partnerem. Rywalizacja w przetargu była bardzo wyrównana, jednak ostatecznie – biorąc pod uwagę zarówno naszą ocenę kompetencji agencji, szczególnie w obszarze szeroko rozumianych mediów cyfrowych, przedstawione analizy i rekomendacje, jak i finansowe warunki współpracy - zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy ze Spark Foundry. Nie bez znaczenia było także nasze zadowolenie z dotychczasowej współpracy z agencją Performics w zakresie działań sprzedażowych w internecie - mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.
Getin Bank, po kilkuletniej przerwie, zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Spark Foundry, z którą był związany w latach 2007-2017.
Klienta traci OMD
W wyniku przetargu, Spark Foundry przejmuje obowiązki, które w ostatnich latach pełniła agencja OMD. Do zadań agencji należy doradztwo w zakresie prowadzenia skutecznej komunikacji, planowania i zakupu mediów w kanałach offline i online. Proces przetargowy wspierał niezależny audytor mediowy Media Strategy.
- Bardzo cieszymy się z wygranej. Przed laty mieliśmy okazję uczestniczyć w dużej transformacji banku, który stał się instytucją w pełni uniwersalną, z nowoczesną ofertą dopasowaną do każdego. Mam nadzieję, że teraz nasza współpraca będzie równie efektywna. Cieszy nas również obrona budżetu przez Performics, ponieważ nie pierwszy już raz mamy okazję udowodnić naszą siłę w modelu Power of One. – komentuje Beata Szcześniak, General Manager Spark Foundry.
Przetarg obejmował również działania w obszarze performance marketingu, budżet obroniła agencja Performics. W ramach przedłużonej współpracy agencja będzie nadal odpowiedzialna za usługi z zakresu SEM oraz zarządzanie kampaniami afiliacyjnymi. Od teraz do obowiązków Performics będą należeć również działania w obrębie Paid Social.
Dołącz do dyskusji: Spark Foundry przejmuje obsługę mediową Getin Noble Banku od OMD