Spadła oglądalność stacji grupy TVN
Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów telewizyjnych grupy TVNspadł w październiku do 23,5%, w porównaniu z udziałem na poziomie23,7% w październiku 2006 r.
W prime time udział w rynku spadł do 25,8% z 27,7% wpaździerniku 2006 r., podała spółka w komunikacie.
Udział w rynku flagowej stacji TVN zmalał w październiku o 2,4pkt r/r do 23,2%. W prime time TVN osiągnął 20,9% udziału, notującspadek o 2,4 pkt r/r.
Największą popularnością w kanale TVN cieszyły się wpaździerniku 2007 r.: główny serwis informacyjny "Fakty", programrozrywkowy "Taniec z gwiazdami", seriale "Na wspólnej" i "Niania",magazyn kryminalny "W11-Wydział Śledczy", program publicystyczny"Uwaga!", program rozrywkowy "Szymon Majewski Show", serialsensacyjny "Detektywi" oraz "Wieczór wyborczy". Filmem, któryzanotował największą oglądalność był "Nigdy w życiu".
Udział programu TVN 24 w grupie docelowej (wiek 25+, przychodypowyżej średniej, miasta 100.000+), mierzony całodobowo, wzrósł wpaździerniku do O 1,2 pkt do 3,5% r/r.
Grupa TVN nadaje 13 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN CNBC Biznes, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVNGra, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia, Telezakupy Mango.Grupa jest także właścicielem wiodącego polskiego portaluinternetowego, Onet.pl.
Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność stacji grupy TVN