Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.
Holding reklamowy WPP Group zanotował 47,9-proc. spadek zysku wpierwszej połowie bieżącego roku.
Zysk netto drugiej po Omnicom największej grupy reklamowej naświecie wyniósł 108,4 miliona funtów, w porównaniu do 208,2 milionafuntów w analogicznym okresie roku ubiegłego.
O 28,4 proc., do 4,29 miliarda funtów, zwiększył się tymczasemprzychód WPP, głównie dzięki przejęciu firmy badawczej TaylorNelson Sofres (TNS).
Holding, do którego należą takie agencje jak MediaCom,Mindshare, OgilvyOne, Wunderman i GroupM, poinformował również, żena przestrzeni ostatniego roku zredukował zatrudnienie o 6.525etatów w celu poprawienia zyskowności swojej działalności. ObecnieWPP zatrudnia 106.683 pracowników.
źródło: Bloomberg
Dołącz do dyskusji: Spadek zysku WPP w I połowie 2009 r.