SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadek wpływów z reklam europejskich telewizji

Europejscy nadawcy telewizyjni notują spadek wpływów z reklam i wnajbliższym czasie sytuacja nie ulegnie zmianie.

Firma badawcza Screen Digest prognozuje, że dochody z reklamstacji telewizyjnych w wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji,Włoszech oraz Hiszpanii zmniejszą się w bieżącym roku o 2 procent,a w roku 2009 o kolejne 2,2 procenta - informuje serwis MediaLife.

Główną przyczyną spadku jest spowolnienie gospodarcze. Wpływ matutaj także stojący na tym samym poziomie popyt na telewizyjnereklamy, przez co nadawcy są zmuszeni do obniżania ich cen. Zdaniemanalityków Screen Digest, obecnie reklamowanie się w telewizji jesttańsze niż kiedykolwiek w ciągu ostatnich 20 lat.

Spośród wymienionych krajów Europy Zachodniej, w bieżącym rokunajwiększy spadek dochodów z telewizyjnych reklam zostanieodnotowany w Hiszpanii (o 7 procent), a następnie w WielkiejBrytanii (o 3,5 procenta) i we Francji (o 2,5 procenta), podczasgdy w Niemczech i we Włoszech powinny one pozostać na mniej więcejtym samym poziomie co w roku ubiegłym.

źródło: Media Life

Dołącz do dyskusji: Spadek wpływów z reklam europejskich telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl