Spadek oglądalności wideo online
Amerykańscy internauci obejrzeli w styczniu mniej klipów wideo niżw rekordowym pod tym względem grudniu ubiegłego roku.
Liczba filmików obejrzanych przez użytkowników internetu z USAzmniejszyła się w okresie grudzień 2007 - styczeń 2008 z 10,1 do9,8 miliarda - informuje serwis Marketing Charts, powołując się nadane firmy badawczej comScore.
Najwięcej - 3,4 miliarda klipów - zostało obejrzanych nastronach należących do Google, z czego 96 procent stanowiłymateriały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się stronynależące do: Fox Interactive Media (584,1 miliona obejrzanychklipów), Yahoo (315 mln), Microsoftu (199,3 mln), Viacom Digital(197,7 mln), AOL (118 mln), Disney Online (95 mln), Time Warner(85,5 mln), ESPN (81,4 mln) oraz ABC.com (49 mln).
W styczniu każdy ze 139 milionów amerykańskich internautówoglądających wideo online, stanowiących ponad 3/4 ogółu tamtejszychinternautów, przeznaczył średnio 209 minut na oglądanie klipów.Statystyczny użytkownik obejrzał 70 filmików, a każdy z nich trwałśrednio 2,9 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Spadek oglądalności wideo online