Spada sprzedaż miesięcznika "Mamo, to ja"
Większość miesięczników parentingowych poprawiło wyniki sprzedaż w lutym 2006 roku.
W lutym 2005 roku liderem sprzedaży* wśród miesięczników adresowanych do rodziców był "Mamo, to ja"– wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA) osiągnął średnią sprzedaż na poziomie 109 587 egz., co w porównaniu z analogicznym okresem roku 2005 oznacza spadek o ponad 12 proc.
Na drugim miejscu uplasował się ”Mam Dziecko” (Wydawnictwo Bauer), a na trzecim – ”Dziecko” (Agora SA). Następne w kolejności są: ”Rodzice” (G+J Polska) i ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA).
luty | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Rozpow. płatne razem | |
Mamo, to ja | 109587 | 126280 |
Mam Dziecko | 109499 | 79747 |
Dziecko | 100339 | 103797 |
Rodzice | 85644 | 74269 |
Twoje dziecko | 83131 | 76332 |
* - rozpowszechnianie płatne razem
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięcznika "Mamo, to ja"