Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany
W maju 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn umocnił się „Men’s Health”, który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w maju 2014 roku wyniosła 50 529 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,60 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 22,41 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 37 605 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 33,28 proc. do 27 801 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,76 proc. do 24 372 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 21 932 egz., po spadku o 17,75 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył się o 19,82 proc. do poziomu 12 036 egz.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 470 |
50 529 |
50 529 |
98 000 |
51 879 |
51 879 |
Playboy |
69 340 |
37 605 |
37 605 |
75 000 |
48 466 |
48 466 |
CKM |
60 001 |
27 801 |
27 801 |
75 000 |
41 670 |
41 670 |
Logo |
60 810 |
26 416 |
24 372 |
63 000 |
29 009 |
28 932 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
45 996 |
23 930 |
21 932 |
51 999 |
29 264 |
26 664 |
Sukces |
23 732 |
13 221 |
12 036 |
29 830 |
15 680 |
15 012 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku najwięcej zyskało „Logo” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 5,47 proc.), zaś najwięcej stracił „Men's Health” (16,56 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 470 |
50 529 |
50 529 |
98 431 |
60 554 |
60 554 |
Playboy |
69 340 |
37 605 |
37 605 |
70 000 |
36 993 |
36 923 |
CKM |
60 001 |
27 801 |
27 801 |
60 000 |
28 996 |
28 996 |
Logo |
60 810 |
26 416 |
24 372 |
62 300 |
24 826 |
23 109 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
45 996 |
23 930 |
21 932 |
42 245 |
24 328 |
22 329 |
Sukces |
23 732 |
13 221 |
12 036 |
23 684 |
12 664 |
12 479 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż magazynów dla panów. „Men’s Health” najchętniej kupowany