Spada oglądalność Wiadomości i Informacji
W pierwszym półroczu 2003 roku z programów informacyjnych zyskały "Fakty" i "Dziennik"
Jak wynika z danych AGB Polska w I półroczu 2003 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Wiadomości", średni udział w rynku - 40,79%. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego "Wiadomości" zanotowała spadek o 0,64%. W tym okresie najwięcej stracił Polsat z 19,18% do 13,77%.
Warto podkreślić coraz lepsze wyniki "Faktów", których udział w rynku wzrósł z 26,66% do 27,97%. Rośnie także "Dziennik" TV4 z 3,10% do 3,54%.
FAKTY | |||
Date periods : | AMR | AMR % | SHR % |
2002-01-01 - 2002-06-30 | 3424483 | 9,28 | 26,66 |
2003-01-01 - 2003-06-30 | 3645937 | 9,91 | 27,97 |
WIADOMOSCI | |||
Date periods : | AMR | AMR % | SHR % |
2002-01-01 - 2002-06-30 | 5837347 | 15,81 | 41,43 |
2003-01-01 - 2003-06-30 | 5764229 | 15,66 | 40,79 |
INFORMACJE | |||
Date periods : | AMR | AMR % | SHR % |
2002-01-01 - 2002-06-30 | 2353873 | 6,38 | 19,18 |
2003-01-01 - 2003-06-30 | 1675015 | 4,55 | 13,77 |
PANORAMA | |||
Date periods : | AMR | AMR % | SHR % |
2002-01-01 - 2002-06-30 | 3149692 | 8,53 | 21,11 |
2003-01-01 - 2003-06-30 | 2635630 | 7,16 | 20,49 |
DZIENNIK | |||
Date periods : | AMR | AMR % | SHR % |
2002-01-01 - 2002-06-30 | 408771 | 1,11 | 3,1 |
2003-01-01 - 2003-06-30 | 477937 | 1,3 | 3,54 |
Dołącz do dyskusji: Spada oglądalność Wiadomości i Informacji