SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Soplica - nowe oblicze

Bols Polska chce być liderem w segmencie Mainstream na rynku wódki.

Od połowy sierpnia firma wprowadza nowoczesne, interesujące graficznie opakowanie dla jednego ze swoich flagowych produktów - wódki Soplica.  Zmianie opakowania towarzyszy również nowa koncepcja promowania marki.

"Dość rewolucyjne zmiany jakie wprowadziliśmy w marce  są wynikiem badań konsumenckich przeprowadzonych przez SMG/KRC na nasze zlecenie. Nowa strategia dla tej marki jest pierwszą, którą w tak dużym stopniu oparliśmy na psychograficznych cechach jej konsumentów (mężczyzn w wieku 25-45 lat). I właśnie takie podejście do  produktu oraz chęć jak najbliższego poznania konsumenta najbardziej wyróżnia nas spośród firm z branży alkoholowej. Wkrótce spodziewamy się pierwszych pozytywnych efektów naszych działań" - powiedziała Aldona Szczerba, Product Group Manager

Rozpoczynająca się obecnie ogólnopolska kampania Soplicy, prowadzona w punktach sprzedaży, wspierana będzie atrakcyjnymi wizualnie materiałami promocyjnymi (plakaty A4, ekspozytory międzypółkowe, listwy półkowe, bilownice,  wobblery, papier pakowy, zawieszki na butelkę).

Kreację oraz  materiały POS przygotował Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy.

Dołącz do dyskusji: Soplica - nowe oblicze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl