Soplica - nowe oblicze
Bols Polska chce być liderem w segmencie Mainstream na rynku wódki.
Od połowy sierpnia firma wprowadza nowoczesne, interesujące graficznie opakowanie dla jednego ze swoich flagowych produktów - wódki Soplica. Zmianie opakowania towarzyszy również nowa koncepcja promowania marki.
"Dość rewolucyjne zmiany jakie wprowadziliśmy w marce są wynikiem badań konsumenckich przeprowadzonych przez SMG/KRC na nasze zlecenie. Nowa strategia dla tej marki jest pierwszą, którą w tak dużym stopniu oparliśmy na psychograficznych cechach jej konsumentów (mężczyzn w wieku 25-45 lat). I właśnie takie podejście do produktu oraz chęć jak najbliższego poznania konsumenta najbardziej wyróżnia nas spośród firm z branży alkoholowej. Wkrótce spodziewamy się pierwszych pozytywnych efektów naszych działań" - powiedziała Aldona Szczerba, Product Group Manager
Rozpoczynająca się obecnie ogólnopolska kampania Soplicy, prowadzona w punktach sprzedaży, wspierana będzie atrakcyjnymi wizualnie materiałami promocyjnymi (plakaty A4, ekspozytory międzypółkowe, listwy półkowe, bilownice, wobblery, papier pakowy, zawieszki na butelkę).
Kreację oraz materiały POS przygotował Focus Media Group Technologiczny Dom Mediowy.
Dołącz do dyskusji: Soplica - nowe oblicze