Sony reklamuje globalnie telewizory z rozdzielczością w 4K (wideo)
W maju Sony ruszy z globalną kampanią reklamową, promującą telewizory z nowej serii AF8, z rozdzielczością w 4K. Akcję przygotował berliński oddział DDB.
Spot promujący nowy sprzęt Sony został nakręcony w Nowej Zelandii, a jego reżyserią zajął się Ben Tricklebank. Szerokie ujęcie otwierające przedstawia cichy i spokojny las tuż po zachodzie słońca. Kiedy kamera zaczyna się przemieszczać, w kadrze pojawia się reklamowany telewizor Oled Bravia. Jego ekran włącza się, rozświetlając otoczenie i ukazując kolory, kontrasty oraz detale leśnego krajobrazu. Jest to „okno na świat dnia”.
W reklamie wykorzystano utwór „Leave a Light On” Toma Walkera. Na potrzeby emisji telewizyjnej przygotowano wersję 60 , 30- i 20-sekundową spotu.
Kampania potrwa na terenie Europy przez 10 tygodni. Obejmie telewizję, serwisy VOD, digital oraz banery w internecie. Dodatkowo zaplanowano promocję na YouTube, Facebooku oraz w punktach sprzedaży. Uzupełnieniem filmów będą materiały drukowane.
Telewizory Oled 4K HDR Sony Bravia z nowej serii AF8 trafią do wybranych sieci handlowych 23 kwietnia. Wyświetlany przez nie obraz składa się z ponad ośmiu milionów samorzutnie świecących pikseli. Sprzęt wyposażony jest w procesor 4K HDR X1 i system operacyjny Android TV, umożliwiający dostęp do zasobów jak Google Play, Netflixa, Amazon Prime Video czy YouTube.
Dołącz do dyskusji: Sony reklamuje globalnie telewizory z rozdzielczością w 4K (wideo)