Sokołów z wiejską kolacją reklamuje wędliny Naturrino (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa linii wędlin Naturrino wprowadzonej niedawno do sprzedaży przez firmę Sokołów. Akcja jest prowadzona m.in. w telewizji, prasie, radiu, internecie oraz sklepach.
Kampania przekonuje, że wędliny Naturrino mają delikatny smak z dodatkiem naturalnych przypraw oraz nie zawierają konserwantów, fosforanów i glutaminianu sodu. Reklamy są utrzymane w ciepłej, rodzinnej stylistyce. Prezentują różne produkty marki Naturrino, wprowadzonej do sprzedaży wiosną br.: schab pieczony, szynkę, boczek, necówkę, kiełbasę, pasztet oraz salceson.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 10 grudnia. Obejmuje telewizję (spoty i billboardy sponsorskie w największych stacjach ogólnopolskich), prasie, radiu, internecie (m.in. social media) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Sokołów nie podał, z którymi firmami marketingowymi współpracuje przy przygotowaniu i realizacji kampanii.
Dołącz do dyskusji: Sokołów z wiejską kolacją reklamuje wędliny Naturrino (wideo)