Sodexho Pass startuje z kampanią Kuponów Premiowych
Firma Sodexho Pass rozpoczęła kampanię prasową promującą Kupony Premiowe.
Kampania skierowana jest do osób, które odpowiedzialne są za wyniki sprzedaży oraz relacje z partnerami biznesowymi. Firma wprowadziła też nowy sposób konfekcjonowania kuponów.
Kupony Premiowe Sodexho Pass są narzędziem marketingowym przeznaczonym do wspierania działań sprzedażowych i budowania programów motywacyjnych i lojalnościowych. Jest to m.in. skuteczna i wygodna forma nagradzania partnerów handlowych oraz nagroda w akcjach promocyjnych wspierających sprzedaż. Kupony Premiowe Sodexho Pass można realizować w ponad 42 tys. punktów handlowych i usługowych w całej Polsce.
„Kupony Premiowe z powodzeniem mogą zastąpić tradycyjne nagrody rzeczowe w programach lojalnościowych lub upominki. Osoba obdarowana ma przede wszystkim możliwość wyboru nagrody, zgodnej z jej preferencjami i nie otrzymuje rzeczy, która jest jej zbędna. Firma tworząca program lojalnościowy czy motywacyjny unika również czasochłonnego wyszukiwania nagród i kosztów magazynowania prezentów.” – podkreśla Ewa Wolska, specjalista ds. produktu w Sodexho Pass Polska
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Mi Polska Sp. z o.o. Kampania potrwa do września.
Dołącz do dyskusji: Sodexho Pass startuje z kampanią Kuponów Premiowych