Soda dla Hyundai Motor Poland
W marcu Hyundai Motor Poland ruszył z dwoma kampaniami prasowymi przygotowanymi przez agencję reklamową Soda
Ich emisja odbywa się w prasie codziennej (Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita).
Od 7 marca trwa kampania promująca wyprzedaż ostatnich modeli z 2004 roku. Kampania pod hasłem „Lecą ceny w dal” informuje o obniżkach cen oraz o kończącej się już niedługo możliwości odliczenia podatku VAT od cen niektórych modeli. 17 marca rusza z kolei kampania lansująca rozszerzoną ofertę dotyczącą części zamiennych: w serwisach Hyundaia obok oryginalnych, firmowanych marką Hyundai części, można kupić tańsze, gwarantowanej jakości zamienniki. Tak zwana „druga linia” części zamiennych stanowi ofertę szczególnie dla tych kierowców, których auta są starsze niż 3 lata (czyli z przekroczonym okresem gwarancji).
Dołącz do dyskusji: Soda dla Hyundai Motor Poland