Snickers przypomina o sobie w zimie
Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki batonów Snickers (Mars Inc.), która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
Snickers w rozpoczętej kampanii przypomina, że podczas szaleństw na stoku „głodny nie jesteś sobą”, a nawet zimą w mieście lepiej „ogarnia się” i „nadąża” z tym batonem.
Kampania obejmuje 700 nośników outdoorowych, rozmieszczonych w największych miastach oraz znanych miejscowościach górskich min. w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy.
Formaty OOH w ramach zimowej kampanii można zobaczyć na stokach narciarskich, przystankach autobusowych (również z niestandardową wersją z lustrami), przy drogach czy w galeriach handlowych. Kampanii towarzyszą trzy dedykowane hasła – najbardziej znane „Głodny nie jesteś sobą” w górach oraz „Nie nadążasz? Zjedz Snickers®!” i „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!” w aglomeracjach miejskich.
Kreacje graficzne zimowej kampanii Snickers stworzył Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR realizuje agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: Snickers przypomina o sobie w zimie