Ruszyła kampania Snickersa z trenerem Jürgenem Kloppem
Na europejskich rynkach ruszyła kampania batonów Snickers (Mars Wrigley) z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca.
Na potrzeby kampanii przygotowane zostały specjalne formaty video 6’, 10’ oraz 15’, które pokazują jak football, nawet ten w wersji miniaturowej, może emocjonować kibiców. Kreacjom video towarzyszyć będą statyczne wersje pokazujące paletę piłkarskich emocji.
Oprócz działań z Jürgenem Kloppem, marka Snickers postanowiła zaangażować fanów piłki nożnej i wspólnie z nimi przeżywać sportowe emocje. Dlatego trzy warianty produktowe Snickers zmieniają się w komentatorów sportowych, którzy w żartobliwy sposób podsumowują wydarzenia z boiska.
Każdy z batonów ma inny sposób relacjonowania tego, co się dzieje na murawie. Każdy z nich to inny wariant Snickersa: klasyczny, Snickers Crisp oraz najnowszy wariant w portfolio Snickers Creamy Peanut Butter.
Kampania odbywać się będzie przede wszystkim przy użyciu social mediów, a poprzedzać ją będą materiały video prezentujące każdego z komentatorów pokazywane w formie 30’ reklamy oraz 6’ krótkich form video.
Kampanię z Jürgenem Kloppem przygotowały The Marketing Arm oraz BBDO Düsseldorf. Lokalne działania koordynuje agencja Brandcomm. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Snickersa z trenerem Jürgenem Kloppem