SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śmietanowa rewolucja na ulicach

Nietypowa akcja samplingowa producenta Ramy

Ponad milion butelek śmietan Rama Cremefine zostanie rozdanych na ulicach Szczecina, Poznania, Trójmiasta, Warszawy, Częstochowy, Wrocławia, w Krakowie oraz na Śląsku

Ta nietypowa akcja samplingowa cieszy się dużym zainteresowaniem, zwłaszcza, że zamiast próbek rozdawane są produkty. Sampling potrwa do końca miesiąca i jest przeprowadzany w centrach miast oraz przed sieciami handlowymi.

Jest to kolejny nietypowy pomysł w kampanii promującej nowość Ramy. Jak dotąd w kampanii outdoorowej w niestandardowy sposób wykorzystano przestrzenną ekspozycję produktu, po lewej stronie billboardów i freeboardów doklejony został rodzaj packshotu - powiększona butelka, przedstawiająca Ramę Cremefine, która znacznie wystaje poza ramy nośnika. Przekaz reklamowy z kolei w bardzo sugestywny sposób przekonuje, że Rama Cremefine to pokusa, której można ulec

W ramach działań PR-owskich zorganizowano konferencję prasową z udziałem bohaterów programu Europa da się lubić oraz Pascalem Brodnickim, którzy wspólnie z dziennikarzami gotowali, odkrywając uroki dań ze śmietaną. Konferencja utrzymana została w konwencji zawodów, w których każdy mógł wziąć udział i wypróbować nowy produkt w akcji.

Kampania Ramy pokazuje jak w ciekawy i oryginalny sposób można wykorzystać dostępne już nośniki, łącząc benefity produktu takie jak lekkość, delikatność i nowoczesny design z przekazem emocjonalnym bazującym na wybornym i kuszącym smaku produktu.

Rama Cremefine jest dostepna na rynku od czerwca 2004 i już zajmuje znaczącą pozycję na rynku śmietan.

Dołącz do dyskusji: Śmietanowa rewolucja na ulicach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl