SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smartney w nowej reklamie sprawdza, czy da się pożyczać pieniądze mądrzej

Ruszyła nowa kampania telewizyjna fintechu pożyczkowego Smartney, należącego do francuskiej grupy Oney Bank. Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna Brasil. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za planowanie i zakup mediów Wavemaker (telewizja), Sales & More (internet).

W nowej kampanii Smartney na ekrany powraca Dasia - sympatyczna bohaterka, która jak zwykle pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych. Fintech po raz kolejny przekonuje, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe.

Tym razem Dasia jest bohaterką trzech historii. W pierwszej z nich poznajemy taksówkarza. Sam się zatrudnia i sam chciałby pożyczać pieniądze, bez zbędnego czekania i dostarczania stosów papierów - teraz może pożyczyć pieniądze 100% online wprost ze swojej komórki. W kolejnej scenie z kobietą na bieżni w przewrotny sposób obrazujemy jak działa konsolidacja w Smartney: zamienia raty na jedną chudą,  bez żadnego wysiłku, a do tego oferuje dodatkową gotówkę. Ostatnia scena pokazuje, ze nawet bardzo wysokie kwoty do 60 tysięcy złotych można pożyczyć w Smartney bez zaświadczeń.

Reklama prezentuje również ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny.

Dasia bohaterką reklamy Smartney

Nad powstaniem nowej komunikacji czuwała Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.

- Nasi Klienci, partnerzy i pracownicy pokochali Dasię. To personifikacja naszej marki: sympatyczna, przyjazna i pomocna przyjaciółka, która zawsze chętnie doradzi i dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: połączenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej - komentuje Olga Kulmaczewska.

Swoim zasięgiem reklama obejmuje stacje telewizyjne oraz internet. Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna Brasil. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za planowanie i zakup mediów Wavemaker (telewizja), Sales & More (internet).

Dołącz do dyskusji: Smartney w nowej reklamie sprawdza, czy da się pożyczać pieniądze mądrzej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jeshkam
Nóż się w kieszeni otwiera...🤦‍♂️🤦‍♂️
0 0
odpowiedź