Dominik Strzelec reklamuje Smartfonerię dla firm w T-Mobile (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą promocję Smartfoneria dla firm. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy ogród”.
W spotach z kampanii Dominik Strzelec jako reporter pyta właścicieli firm, jaka jest najlepsza oferta usług telekomunikacyjnych. Wszyscy wymieniają T-Mobile dla firm.
Reklamy podkreślają, że w ramach obecnej promocji w taryfie proFirma Nova (z rozmowami, SMS-ami i MMS-ami w kraju bez limitu oraz nielimitowanym dostępem do internetu w cenie 109, 99 zł miesięcznie) można otrzymać atrakcyjny smartfon (np. Samsung Galaxy S7 lub Sony Xperia XZ) za złotówkę i 500 zł zniżki na kolejny sprzęt (np. tablet lub laptop przy zawieraniu kolejnej umowy z operatorem).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie,internecie, radiu oraz punktach sprzedaży T-Mobile Polska (materiały POS).
Kreacją i produkcją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bridge2Fun, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide. Działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread, aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Dominik Strzelec reklamuje Smartfonerię dla firm w T-Mobile (wideo)