Sanah i Antoni Królikowski witają sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)
Trwa kolejna kampania reklamowa SmartDomu, programu rabatowego Grupy Polsat Plus, z udziałem piosenkarki Sanah i aktora Antoniego Królikowskiego.
W spocie Sanah i Antoni Królikowski odwiedzają nowych sąsiadów, żeby się z nimi poznać. Kiedy zauważają, że ci korzystają z platformy Polsat Box (do sierpnia działającej pod nazwą Cyfrowy Polsat), zachęcają ich do przeniesienia numeru do oferty abonamentowej Plusa.
Kampania podkreśla, że w takiej sytuacji użytkownik po uwzględnieniu zniżek (25 zł w ramach programu SmartDom i 10 zł za e-fakturę) za 30 zł miesięcznie oprócz nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów otrzymuje 30 GB pakietu internetowego. Ponadto w niżej cenie może kupić smartfon Oppo Reno5 Z 5G.
Sanah i Antoni Królikowski od wielu miesięcy występują w reklamach SmartDomu. Sanah pojawiła się też w rozpoczętej miesiąc temu kampanii wizerunkowej wspierającej rebranding głównych marek Grupy Polsat Plus.
Za kreację kampanii Grupy Polsat Plus odpowiada agencja reklamowa Freundschaft, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Grupa Polsat Plus w drugim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto. Abonent za usługi firmy miesięcznie płaci średnio już 91,4 zł, a klient prepaidowy - 22 zł.
Dołącz do dyskusji: Sanah i Antoni Królikowski witają sąsiadów w reklamie SmartDomu (wideo)