SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Smart Kid Belt promuje się w telewizji

Rusza kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt, zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

Polska firma Braxx opracowała nowy produkt o nazwie Smart Kid Belt, który stanowi alternatywę dla dziecięcych fotelików i podkładek.

Główną bohaterką kampanii jest wyjątkowo sprytna i rezolutna ośmiolatka, która podczas kontroli drogowej informuje policjanta z drogówki o zupełnie nowym sposobie przewożenia dzieci w samochodzie.

Spot emitowany jest w telewizji.

Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej oraz kreację spotów telewizyjnych odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

Realizacją zajął się dom produkcyjny Joho, a zakupem mediów – Mullen Lowe MediaHub.

Dołącz do dyskusji: Smart Kid Belt promuje się w telewizji

59 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arek
nie podziałała na mnie ta reklama, woże dziecko w Transformer XT, przed świętami kupiliśmy
odpowiedź
User
Tomek
O ile wiem prawo nakazuje przewożenie dziecka w FOTELIKU, nie dając alternatywy, więc powinno się zacząć od zmiany przepisów, a nie sprzedawania produktów, które skutkują mandatem
odpowiedź
User
agnieszka
prawo przewiduje przewożenie dziecka w foteliku (nasz fotelik to concord) a nie urządzeniu podtrzymującym. Jak dla mnie kolejny antymandat. Dobrze, że rodzice posiadają dość dużą wiedzę nt. przewożenia dzieci w samochodzie
odpowiedź