SmakoMyk - nowy produkt od marki Winiary (wideo)
W telewizji i prasie trwa kampania reklamująca wprowadzaną przezWiniary przyprawę SmakoMyk. Akcja podkreśla, że produkt niedominuje smaku potraw, tylko go uzupełnia.
Kreacja kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek przyprawęSmakoMyk jest oparta na nazwie tego produktu. Na początku30-sekundowego spotu wykorzystywanego w tej akcji przedszkolakizastanawiają się, co to jest "myk", natomiast dalsza część filmikupokazuje zastosowanie promowanej przyprawy. Przekaz podkreśla, żeprodukt - przeznaczony głównie do drugich dań, sałatek i przekąsek- nie wymaga gotowania i nie dominuje smaku potraw, tylko gouzupełnia.
Kampania od kwietnia jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat,TV4, Polsat 2, Polsat Cafe, Animal Planet, TVN, TVN 7, TVN Style istacje z pakietu At Media) oraz prasie. Kreację kampanii -zaplanowanej w telewizji do 24 maja, a w prasie do końca czerwca -przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediówzajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: SmakoMyk - nowy produkt od marki Winiary (wideo)