Smaki Redd'sa
Do końca grudnia potrwa pierwszy etap nowej kampanii "Redd's do pełni smaku", skierowanej przede wszystkim do młodych i aktywnych osób.
Za pośrednictwem kampanii Redd's ma zamiar dotrzeć do nowych konsumentów i kreować okazje do spożywania tej marki także w zimowe wieczory.
Działania podejmowane w ramach akcji obejmują narzędzia typu ambient media/outdoor, niestandardowe akcje animacyjne, internet oraz materiały POS.
Jedną z oznak kampanii stanowi grupa 50 obrandowanych samochodów marki Smart, które wyjechały na ulice 10 największych miast Polski - Trójmiasta, Szczecina, Poznania, Wrocławia, Warszawy, Olsztyna, Lublina, Łodzi, Katowic i Krakowa.
To właśnie w miejscach, w których pojawiły się Redd's-Smarty, prowadzone są niestandardowe animacje. Przy okazji dorośli przechodnie otrzymują od hostess piwo Redd's i gadżety Redd's, a tym, których wiek do konsumpcji nie upoważnia, wręczane są ulotki informujące o odpowiedzialnym spożywaniu alkoholu.
Akcja ma objąć supermarkety i restauracje. Wybrane lokale w 10 miastach Polski, wprowadziły już do menu potrawy idealnie pasujące do Redd's i podkreślające smak tego piwa. Każdy, kto zamówi potrawę polecaną przez Redd's otrzyma butelkę piwa Redd's gratis.
Do najnowszej kampanii, przygotowanej i realizowanej przez agencje Peppermint oraz a2-advertising & marketing z Warszawy, nawiązuje również strona internetowa www.redds.pl, na której można znaleźć między innymi przepisy na pyszne potrawy na dobry wieczór z Redds'em.
Dołącz do dyskusji: Smaki Redd'sa