„Smak niezapomnianych chwil” w jubileuszowej kampanii Nescafé
W telewizji i prasie trwa kampania reklamowa kawy rozpuszczalnej Nescafé (produkowanej przez Nestlé) z okazji 75-lecia istnienia tej marki. Akcję przygotowały agencja Publicis i dom mediowy MEC.
Kampania z okazji 75-lecia Nescafé podkreśla, że kawa ta przez cały ten okres towarzyszy konsumentom w ważnych momentach ich życia. Reklamy pokazują zarówno fakty epokowe (m.in. wyprawę statku Apollo 11 w 1969 roku), jak i zwyczajne, codzienne wydarzenia. Natomiast advertoriale przedstawiają m.in. historię powstania kawy Nescafé. Cała kampania przebiega pod hasłem „Smak niezapomnianych chwil z Nescafé”.
Akcja reklamowa od 15 lutego jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały z oferty AtMedia i Discovery) oraz prasie (magazyny opiniotwórcze, kobiece, dla mężczyzn, tygodniki telewizyjne).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Smak niezapomnianych chwil” w jubileuszowej kampanii Nescafé