Słuchalność w górę
Grupa Radiowa Time zwiększa udziały w rynku słuchalności w grupie 15-34.
Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) notuje stały wzrost wskaźników słuchalności. Rosną udziały w rynku i zasięg dzienny, zarówno wśród słuchaczy w wieku 15-34 lata (grupa docelowa), jak i w całej populacji - poinformowała firma w przesłanym komunikacie prasowym.
Według najnowszych danych Radio Track (III-V 2005) udział w rynku Grupy Time wśród osób w wieku 15-34 lata wynosi 12,6 proc., a zasięg dzienny - 17,8 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, udział w rynku wzrósł o 2,6 proc., a zasięg dzienny - o 3,6 proc.
Oto dane opracowane przez grupę Time.
Udział w rynku | III-V 2004 ( w proc.) | III-V 2005 ( w proc.) |
RMF FM | 31,8 | 26,9 |
Radio Zet | 26,0 | 22,6 |
Time(31) | 10,0 | 12,6 |
Program III | 5,3 | 5,2 |
Agora (29) | 3,1 | 3,7 |
Ad.point(9) | 1,8 | 3,1 |
Program I | 3,5 | 2,5 |
Audytorium (17) | 2,0 | 2,2 |
Radiostacja | 1,5 | 1,8 |
Radio WAWa | 0,8 | 1,7 |
Plus (22) | 1,6 | 1,2 |
Zasięg dzienny | III-V 2004 ( w proc.) | III-V 2005 ( w proc.) |
RMF FM | 40,9 | 36,2 |
Radio Zet | 35,6 | 30,7 |
Time (31) | 14,2 | 17,8 |
Program III | 6,3 | 6,5 |
Agora (29) | 5,7 | 6,1 |
Program I | 5,3 | 4,5 |
Ad.point(9) | 2,7 | 4,3 |
Audytorium (17) | 4,4 | 4,3 |
Radiostacja | 2,6 | 2,9 |
Radio WAWa | 1,7 | 2,4 |
Plus (22) | 2,7 | 2,2 |
Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG:15-34, Polska.
Dołącz do dyskusji: Słuchalność w górę