1 mln widzów śledzi „Ślub od pierwszego wejrzenia” w TVN
Emitowany w TVN szósty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1 mln widzów. Stacja w paśmie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych trzech odcinków szóstego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 7 do 21 września 2021 roku wyniosła 1 mln osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 8,65 proc. w gronie wszystkich widzów, 11,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 1,13 mln osób.
Podczas nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 6” TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP2, który ma 11,92 proc. (gł. seriale). Drugie miejsce należy do TVP1 (9,43 proc.; gł. „Magazyn Expresu Reporterów”), a czwarte - do TTV (2,01 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN jest liderem, a w 16-59 stacja zajmuje miejsce drugie.
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 1 mln widzów śledzi „Ślub od pierwszego wejrzenia” w TVN