Słowacja z Arturem Andrusem reklamuje Polakom letnie atrakcje turystyczne (wideo)
W kinach i internecie ruszyła kampania - oparta na spocie z udziałem Artura Andrusa - zachęcająca do letnich wyjazdów turystycznych na Słowację. Akcję przygotowało i realizuje Narodowe Centrum Turystyki Słowackiej wspólnie z agencją Lowe Warsaw.
Spot Narodowego Centrum Turystyki Słowackiej przedstawia różnorodne atrakcje turystycznego tego kraju (wypoczynek w górach, połączony z relaksem i zwiedzaniem zamków, jaskiń, historycznych miasteczek), z których można korzystać w okresie letnim. Podsumowuje to hasło „Skorzystaj latem z wakacji all inclusive na Słowacji”. Lektorem klipu jest Artur Andrus, artysta kabaretowy związany m.in. z radiową Trójką.
Grupa docelowa akcji to osoby w wieku 25-55 lat, z wykształceniem wyższym, żyjące w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców i zarabiające ponad 2,5 tys. zł.
Kampania zaczęła się 7 sierpnia i potrwa do połowy września. Obejmuje internet (duże portale i YouTube) oraz kina Cinema City w całej Polsce. Została przygotowana przez Narodowe Centrum Turystyki Słowackiej we współpracy z agencją reklamową Lowe Warsaw.
Na przyszły rok centrum planuje kampanię, która będzie prowadzona także w telewizji, radiu i na outdoorze.
Dołącz do dyskusji: Słowacja z Arturem Andrusem reklamuje Polakom letnie atrakcje turystyczne (wideo)