Słaba sprzedaż "Forbesa", w górę "Manager Magazin"
Miesięcznik "Forbes" notuje zdecydowanie słabsze wyniki sprzedaży niż jego poprzednik "Profit".
Wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, podsumowujących miesięczniki biznesowe w 2005 roku.
"Forbes" (Axel Springer Polska), który pojawił się w miejsce miesięcznika "Profit” w styczniu 2005 roku, sprzedaje się gorzej niż jego poprzednik.
Tytul pisma | okres | Sredni naklad jednorazowy | Rozpowszechnianie platne razem |
Profit | rok 2004 | 101190 | 54793 |
Forbes | rok 2005 | 88081 | 41610 |
Businessman Magazine | rok 2004 | 61250 | 42572 |
Businessman Magazine | rok 2005 | 57648 | 35630 |
Manager Magazin | rok 2004 | 100000 | 20056 |
Manager Magazin | rok 2005 | 55582 | 25797 |
Również w grudniu 2005 roku utrzymała sie tendencja spadkowa miesięcznika "Forbes", który dogania "Manager Magazin" (Infor).
Tytul pisma | okres | Sredni naklad jednorazowy | Rozpowszechnianie platne razem |
Profit | grudzień 2004 | 95000 | 53440 |
Forbes. Profit | grudzień 2005 | 70050 | 36834 |
Businessman Magazine* | grudzień 2004 | 80000 | 45096 |
Manager Magazin | grudzień 2004 | 100000 | 20056 |
Manager Magazin | grudzień 2005 | 49950 | 28624 |
* - Businessman Magazine został wycofany z rynku pod koniec 2005 roku
Dołącz do dyskusji: Słaba sprzedaż "Forbesa", w górę "Manager Magazin"