Skyn z kampanią "Skin-on-skin poczujcie siebie"
Producent prezerwatyw Skyn rozpoczął kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie".
W najnowszej odsłonie kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" marka Skyn zachęca do eksploracji i czerpania przyjemności z bliskości. W ten sposób promuje nielateksowe prezerwatywy z materiału Skynfeel.
Influencerzy w kampanii Skyn
Kampania obejmuje działania w internecie – kampanie mediowe oraz influencer marketing. Ma podkreślać kluczowe cechy produktu - technologię Skynfeel. Influencerzy będą mówić o budowaniu bliskości i relacji, które mają ogromne znaczenie dla intymnych zbliżeń.
Akcja jest skierowana przede wszystkim do millenialsów, ale działania będą także prowadzone wśród szerszej grupy mężczyzn i kobiet od 18 do 45 lat.
Za przygotowanie adaptacji materiałów i kreacji reklamowych, realizację kampanii na Facebooku i Instagramie oraz współpracę z influencerami odpowiada GRUPA BUKKO. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy – Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Skyn z kampanią "Skin-on-skin poczujcie siebie"