SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skok na bungee reklamuje Fujifilm HS-20 (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa aparatu fotograficznego Fujifilm HS-20. Przygotował ja dom mediowy Mconnection.

Kampania aparatu Fujifilm HS-20 prezentuje przede wszystkim jego najważniejszą funkcję: 30-krotny zoom optyczny. Spot utrzymany w koncepcji kreatywnej Fujifilm „Dlaczego jest to najlepszy aparat kompaktowy na świecie?” pokazuje, że dzięki takiemu zoomowi można mieć wrażenia jak podczas skoku na bungee jeszcze przed skokiem.





Reklama w wersji 30- i 15-sekundowej przez dwa tygodnie będzie emitowana w kanałach telewizyjnych TVN, Polsat, TVN24, TVN Turbo, 4Fun TV i Polsat Sport Extra oraz w serwisie internetowym xfactor.plejada.pl. Adaptacją kreacji oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mconnection.

Dołącz do dyskusji: Skok na bungee reklamuje Fujifilm HS-20 (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kompakt z 30 Xzoom? Bezsens
Do czego niby taki aparat? Zupełnie bez sensu. Obiektyw niewymienny, kiepska jasność. Do fotografowania przyrody ożywionej się nie nadaje, no chyba, że fotografujący boi się podejść na spacerze do swojej teściowej.
odpowiedź