Skandynawskie wakacje z Polferries
Moby Dick Warszawa dla Polferries
W ostatni weekend największe polskie linie promowe Polferries rozpoczęły telewizyjną kampanię, promującą letni wypocznek w Skandynawii. Kampania została przygotowana przez agencję Moby Dick Warszawa i stanowi zwieńczenie kilkuletniego procesu przebudowy wizerunku Polferries. W reklamie telewizyjnej mocno wyeksponowano zrestylizowane logo przewoźnika, a także inne, charakterystyczne elementy nowej identyfikacji Polferries. Nadmienić warto, ze jest to pierwsza w Polsce kampania telewizyjna linii promowych.
Przekaz wizualizuje specyficzne, naturalne piękno Skandynawii, ale przede wszystkim wskazuje na możliwości i zróżnicowanie wypoczynku. W drugiej części kampanii pojawią się także wersje produktowe spotu, promujące konkretne oferty w Szwecji i Danii. Reżyserem filmu, który powstał w studiu PZPR, jest Andrzej Wąsik.
Spoty pojawią się w telewizji publicznej (TVP 1 i TVP 2), komercyjnej (TVN, TVN 7, TV 4) oraz w stacjach niszowych (Discovery). Dodatkowym wsparciem będzie sponsoring prognozy pogody oraz reklama radiowa.
Dołącz do dyskusji: Skandynawskie wakacje z Polferries