„Siła z ziół” hasłem reklamowym Amolu
Wystartowała kampania reklamowa leku na przeziębienie Amol (Orifarm) pod hasłem „Siła z ziół”. Kreację przygotowała agencja Adheads.
Kampania telewizyjna, prowadzona we wszystkich największych stacjach, nawiązuje do tradycji Amolu i przekazywania go z pokolenia na pokolenie. Babcia, wręczając wnuczce lek, przekazuje jej także wiedzę o tym, jak radzić sobie z przeziębieniem. Otwarcie produktu sprawia, że całe otoczenie w naturalny sposób wypełniają zioła, dotychczas zamknięte w butelce.
- Najnowsza komunikacja wpisuje się w dotychczasową strategię marki, nawiązując do ziołowości Amolu i Amolowych, ale wychodzi także o krok dalej. Postanowiliśmy otworzyć się na młodszą grupę docelową. Nie chcieliśmy kolejnej typowej reklamy leku, która zginie w paśmie reklamowym i przestrzeni miejskiej, zwłaszcza, że to pierwsze outdoorowe działania brandu - mówi Zuzanna Borowiecka-Kruszczyńska, senior brand manager z firmy Orifarm (producent leku Amol).
Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie ( programmatic, VOD, YouTube, Meta) i OOH.
Za przygotowanie idei, strategii, kreacji oraz za nadzór produkcyjny odpowiada krakowska agencja Adheads, za planowanie i zakup mediów dom mediowy OMD, a za produkcję spotu wideo - Pink Media.
Dołącz do dyskusji: „Siła z ziół” hasłem reklamowym Amolu