„Sięgnij po piwne wrażenia!” w wakacyjnej loterii Tyskiego
Rozpoczęła się wakacyjna loteria promująca piwo Tyskie (Kompania Piwowarska). Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy Tequila\Polska, DDB Warszawa i Starcom.
W promocji „Sięgnij po piwne wrażenia!” do wygrania jest ponad 100 tys. nagród z kolekcji Tyskiego, m.in. superbar z pełnym wyposażeniem, domowy nalewak do piwa, niezbędnik piwosza z akcesoriami, skórzany portfel z otwieraczem i cooler utrzymujący naturalną temperaturę. Warunkiem wzięcia udziału w losowaniu jest kupienie puszki lub butelki Tyskiego i wysłanie znajdującego się na niej kodu SMS-em lub przez stronę tyskie.pl.
Promocja ruszyła 6 czerwca i potrwa do końca lipca. Wspierają ją reklamy w telewizji (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietów At Media, Discovery, TVN i Polsatu), internecie (m.in. Interia.pl, Gadu-Gadu, o2.pl, WP.pl, Onet.pl, serwisy tematyczne z sieci Spoleczności, Ad-vice i TradeDoubler) oraz punktach sprzedaży (m.in. niestandardowe materiały POS, np. ekspozytor na tacki z puszkami w postaci superbaru czy naklejka na lodówkę).
Za koncepcję kreatywną i realizację loterii odpowiada agencja Tequila\Polska, która przygotowała również reklamy internetowe i materiały POS na potrzeby akcji. Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Sięgnij po piwne wrażenia!” w wakacyjnej loterii Tyskiego