'SID łączy' reklamuje D-Link (wideo)
W internecie, prasie i ambiencie rusza kampania reklamowa firmyD-Link. Twarzą akcji promującej rozwiązania do budowy siecikomputerowych jest kosmita SID.
Startująca właśnie kampania firmy D-Link reklamuje dostarczaneprzez nią rozwiązania do budowy sieci komputerowych, w tymbezprzewodowe routery Wireless N. Bohaterem akcji jest SID,sympatyczny kosmita z planety zaawansowanych technologii, który poprzybyciu do Polski próbuje zrozumieć nowy dla siebie świat iludzi. Przygody SIDa będzie można śledzić na stronie internetowejsid.dlink.pl oraz na poświęconym mu profilu w serwisieFacebook.
Oprócz tego akcja reklamowa pod hasłem "SID łączy" obejmujeinternet (główne portale, m.in. Onet, Wp, Gazeta.pl i Google, orazserwisy tematyczne), prasę (m.in. CD Action, Komputer Świat, PCFormat, Newsweek, Przekrój) oraz działania ambientowe w 12miastach. Kreację kampanii - której główny etap zaplanowano od 25września do 11 października - przygotowała agencja reklamowa KavaKava, natomiast zakupem mediów zajęły się dom mediowy Mastermind(internet) oraz we własnym zakresie firma D-Link.
Dołącz do dyskusji: 'SID łączy' reklamuje D-Link (wideo)