Siatkarz Marcin Możdżonek reklamuje Wi-Fi Calling w Plusie „bez zasięgu 4 sieci” (wideo)
W nowej kampanii Plusa z udziałem siatkarza reprezentacji Polski reklamowane są testy usługi Wi-Fi Calling. Przy okazji sieć żartuje ze sloganu Playa o „zasięgu 4 sieci”. Kampanię przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio de Post, Digital One i Media Direction.
W spocie siatkarz Marcin Możdżonek idąc po peronie dworca wylicza miejsca, w których zazwyczaj są problemy z zasięgiem telefonicznym, za to dzięki Wi-Fi Calling można tam wykonywać połączenia z wykorzystaniem sieci Wi-Fi. Plus właśnie zaczął testy tej usługi, zaprasza do nich klientów swoich taryf abonamentowych.
Reklamy zaznaczają, że Wi-Fi Calling działa „bez zasięgu 4 sieci”, co jest nawiązaniem do ostatnich kampanii Play, podkreślających duży zasięg tej sieci (dzięki roamingowi krajowemu świadczonemu przez trzech pozostałych głównych operatorów) jako „zasięg 4 sieci”. W wakacje reklamowali to skoczkowie narciarscy na czele z Kamilem Stochem, a w obecnie trwającej kampanii Formuły Mix Elastycznej - Kamil Bednarek.
Zawodnicy i trener siatkarskiej reprezentacji Polski w reklamach Plusa i Cyfrowego Polsatu występują od miesiąca. Dotychczas promowali m.in. taryfy Ja+ Mix i Ja+ Power LTE 2.0 oraz usługę HBO GO.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od poniedziałku w telewizji, kinach, prasie, radiu, internecie, BTL-u i na outdoorze (citylighty).
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Jeremiasz Prokopowicz, wyreżyserował Bartosz Prokopowicz, produkcją zajęli się Ryszard Kłosowski i TFP, a animacjami - Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Siatkarz Marcin Możdżonek reklamuje Wi-Fi Calling w Plusie „bez zasięgu 4 sieci” (wideo)