Tomasz Oświeciński jako nauczyciel, w więzieniu i sukience promuje Showmax jako receptę na nudę (wideo)
W poniedziałek rusza najnowsza kampania serwisu VOD Showmax. Bohaterem spotów jest Tomasz Oświeciński, aktor znany m.in. z ostatnich filmów Patryka Vegi. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Bridge2Fun i PHD.
Na potrzeby kampanii powstała seria kilku spotów, w których Tomasz Oświeciński wciela się w różne role, np. nauczyciela, pracownika służby więziennej, a nawet kobiety.
W każdej historii zwracając się bezpośrednio do widzów, zachęca w charakterystyczny dla swojej gry aktorskiej sposób, do wizyty na Showmax.com i skorzystania z oferty serwisu. Krótka formuła spotów utrzymanych w humorystycznej konwencji ma przede wszystkim przyciągnąć uwagę odbiorców poszukujących rozrywki w telewizji i internecie oraz podkreślić obecność i znaczenie serwisu w tym segmencie.
- Komunikacja serwisu Showmax od początku miała unikalny charakter. Cieszymy się, że wciąż możemy realizować ją w odważny sposób, bo to istotny wyróżnik, często decydujący o skuteczności kampanii - podsumował Rafał Baran, prezes Bridge2Fun
Kampania startuje w poniedziałek 23 października, realizowana będzie w telewizji i internecie.
Showmax wystartował w Polsce w lutym br. W pierwszej kampanii reklamowej serwisu wystąpili Ewan McGregor i aktorzy z filmów Patryka Vegi, a w kolejnych promowane były polskie etiudy filmowe dostępne na wyłączność w tym serwisie, m.in. „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem w roli głównej.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. Showmax zanotował 819 tys. realnych użytkowników i 14,5 mln odsłon.
Za opracowanie i realizację odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun, a za zakup mediów - dom mediowy PHD.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Oświeciński jako nauczyciel, w więzieniu i sukience promuje Showmax jako receptę na nudę (wideo)