'Show' kosztuje już tyle co 'Party'
Od czwartego numeru, który ukazał się w poniedziałek 10 listopada,dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer) kosztuje 1,99 zł, czyli o 49groszy drożej od trzech poprzednich wydań. Tym samym cena pismajest taka sama jak konkurencyjnego magazynu "Party. Życie Gwiazd"(Edipresse Polska).
- Cena 1,50 zł była promocyjna i nie mówiliśmy, jak długo jąutrzymamy - tłumaczy nam Maciej Brzozowski, dyrektor PR wWydawnictwie Bauer.
Według prognoz wydawcy pierwszy numer "Show" sprzedał się wilości 450 tys. egz. Natomiast drugi numer rozszedł się w ponad półmilionowym nakładzie. Dla porównania, sprzedaż ogółem dwutygodnika"Party" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 466 139 egz.(dane ZKDP).
- Sprzedaż "Show" może nie wzrastać już tak gwałtownie - uważaRafał Leszczyński, analityk CR Media Consulting - Czytelnik, którywcześniej ze względu na niższą cenę kupiłby ten tytuł, może terazwybrać "Party", bo kosztuje tyle samo - dodaje. ZdaniemLeszczyńskiego, wydawca nie podniesie jednak ceny "Show" powyżejceny "Party", bo mogło by się to niekorzystnie odbić nasprzedaży.
Dołącz do dyskusji: 'Show' kosztuje już tyle co 'Party'