“Show” bardziej eleganckie i droższe. Anna Starmach za Magdę Gessler
Magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer) w poniedziałek 17 czerwca br. ukazuje się w nowej szacie graficznej i z nowymi działami, a także w wyższej cenie. Zamiast propozycji Magdy Gessler na łamach pisma znajdą się przepisy Anny Starmach.
Magazyn “Show” (Wydawnictwo Bauer) w poniedziałek 17 czerwca br. ukazuje się w nowej szacie graficznej i z nowymi działami, a także w wyższej cenie. Zamiast propozycji Magdy Gessler na łamach pisma znajdą się przepisy Anny Starmach.
“Show” zyskuje nadtytuł “Luksus, elegancja, gwiazdy” i odświeżoną, bardziej elegancką makietę, przygotowaną przez dyrektora artystycznego tytułu Mateusza Hankałę. Zmienia się kolorystyka magazynu, zmodyfikowane zostały czcionki, a w piśmie jest więcej zdjęć.
W ramach zmian zawartości rozszerzon zostały działy “Z ostatniej chwili” i “Gorący temat”. Będzie w nich więcej zdjęć oraz wypowiedzi gwiazd i ich znajomych. Materiałom towarzyszyć będą równoległe teksty i galerie, w których poruszane będzie inne wątki związane z opisywanym bohaterem i tematem tekstu. Zamiast “Show Listy” do magazynu trafi rubryka “Bilans”, będąca zabawnym podsumowaniem ostatnich dwóch tygodni w show biznesie.
Część “Show Style” zyskuje hasło przewodnie “Sexy Trendy Hot” i ma być bardziej użyteczna. Wybranym produktom towarzyszyć będzie rekomendacja pod nazwą “Superokazja”. Czytelnicy na łamach pisma znajdą też “Super Triki”, czyli ciekawe porady stylistów.
“Show” zakończyło współpracę z Magdą Gessler. W dziale “Kuchnia” zamiast jej receptur pojawiać się będą przepisy Anny Starmach, prowadzącej program kulinarny w TVN Style i jurorki “MasterChefa” w TVN.
Najnowsze wydanie “Show” ukazuje się w nakładzie 445 tys. egz. i w objętości 116 stron. Magazyn od tego numeru kosztować będzie 1,99 zł, o 49 gr więcej niż ostatnio.
“Show” rezygnuje z promocji cenowej jako ostatnie w segmencie people. W marcu br. cenę do 1,99 zł podniósł “Flesz” (więcej na ten temat). Tyle samo kosztuje “Party” (oba pisma wydaje Edipresse Polska).
Odświeżony “Show” wspierać będzie kampania reklamowa, która obejmuje telewizję (stacje TVP, Polsatu, TVN), radio (RMF FM) i internet (Interia.pl). Za realizację akcji odpowiedzialna jest firma Happy Hours, a media zakupił MEC.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Show” w marcu br. wyniosła 290 151 egz. egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Show” bardziej eleganckie i droższe. Anna Starmach za Magdę Gessler