Serwisy społecznościowe przyciągają fanów muzyki
Serwisy społecznościowe zmieniają sposób w jaki ludzie konsumująmuzykę - wynika z badania firmy analitycznej Entertainment MediaResearch.
53 procent respondentów aktywnie przegląda strony w serwisachspołecznościowych w poszukiwaniu muzyki. Kolejne 30 procent kupiłobądź pobrało muzykę, z którą zapoznało się na tego typustronach.
W najpopularniejszych portalach społecznościowych, takich jakMySpace i Bebo, odsetek badanych, którzy korzystają z nich wposzukiwaniu muzyki, wzrósł odpowiednio do 75 i 72 procent.
Z kolei 46 procent respondentów chciałoby mieć możliwośćłatwiejszego zakupu utworów, które znaleźli w serwisachspołecznościowych, chociażby poprzez umieszczenie przy nich opcji'buy now' (kup teraz).
W badaniu firmy Entertainment Media Research wzięło udział 1700osób w wieku 13-60 lat.
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe przyciągają fanów muzyki