Serwisy społecznościowe jeszcze nie powszechne
Ponad połowa 958 procent) dorosłych konsumentów z 17 krajów nie wieczym są serwisy społecznościowe.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Synovate,która przebadała w tym zakresie ponad 13 tysięcy konsumentów zBrazylii, Bułgarii, Kanady, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji,Japonii, Holandii, Polski, Rosji, Serbii, Słowacji, RPA, Tajwanu,ZEA oraz USA - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer.
Tylko 26 procent ogółu respondentów przyznało, że są członkamiserwisów społecznościowych. Najwyższy wskaźnik odnotowano tutaj wHolandii (49 procent), a następnie w ZEA (46 procent), Kanadzie (44procent) oraz USA (40 procent).
Firma zadała również badanym pytanie czy tracą zainteresowanieserwisami społecznościowymi. Twierdząco odpowiedziało na nie 36procent ich użytkowników. Na czele była tutaj Japonia (55 procent),przed Słowacją (48 procent), Kanadą (47 procent) oraz Polską i USA(po 45 procent). Najniższe wskaźniki uzyskano w przypadkuużytkowników z Indonezji i Francji: odpowiednio 18 i 21procent.
Z kolei kwietniowe badanie domu mediowego Universal McCannrównież pokazuje, że korzystanie z serwisów społecznościowych wciążnie należy do najpopularniejszych czynności internetowych. Tutajnajwyższy odsetek badanych z nich korzystających odnotowano także wHolandii - 36,4 procenta. W przypadku naszego kraju okazało się, żez serwisów społecznościowych każdego dnia korzysta 2,7 milionaużytkowników, stanowiących 11,2 procenta całej populacji.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe jeszcze nie powszechne