Serwis lokalizacyjny Polskiego Radia
Po zmianie częstotliwości poszczególnych programów Polskie Radiozdecydowało się na wdrożenie serwisu lokalizacyjnego.
Od czerwca słuchacze mogą otrzymywać na komórkę informacje oczęstotliwości swoich ulubionych stacji. Serwis lokalizacyjny jestkolejnym wspólnym przedsięwzięciem Polskiego Radia i MNI Premium wzakresie obsługi serwisów multimedialnych.
"Jest to pierwszy serwis lokalizacyjny prowadzony w Polsce na tąskalę. Słuchacze chętnie korzystali z usługi, szczególnie wpierwszym tygodniu zmiany częstotliwości. Akcja była wzmocnionaintensywną kampanią informacyjną na wszystkich antenach PolskiegoRadia oraz w prasie i Internecie. Wraz z MNI Premium pracujemyobecnie nad wprowadzeniem nowych serwisów komunikacyjnych, które zpewnością zmienią oblicze komunikacyjne Polskiego Radia." -komentuje Magdalena Kozłowska, Zastępca Dyrektora Nowe MediaPolskiego Radia.
"Cieszymy się z zacieśniania współpracy z Polskim Radiem, którejest naszym stałym partnerem od 2002 roku. Integrowanie usługdodanych dla stacji radiowych o takim zasięgu wymaga od MNI Premiumdużego zaangażowania technicznego, ale także prognozuje wzrostprzychodów" - komentuje Anna Wawrzynowicz, Dyrektor Sprzedaży MNIPremium.
Współpraca MNI Premium z Polskim Radiem rozpoczęła się odobsługi serwisów antenowych Trójki. Od tamtej pory jest sukcesywnierozszerzana i obejmuje obecnie wszystkie programy Polskiego Radia.Podpisana 17 lipca umowa zakłada szeroko zakrojoną współpracę, aprzede wszystkim integrację przez MNI Premium wszystkich usługdodanych dla Polskiego Radia. Partnerzy będą wspólnie tworzyćserwisy multimedialne, realizować kampanie marketingowe,wykorzystujące serwisy SMS, MMS oraz IVR. MNI Premium będzieponadto dostarczać treści multimedialne i aplikacje do obsługiserwisów radiowych.
Dołącz do dyskusji: Serwis lokalizacyjny Polskiego Radia